Dec 9, 2011

Disember :)




Gonna be ok

Hi assalamualaikum uols, muahhhhhhhhhhhh :* bagi kiss sikit sebab masih membaca blog aku yang tak seberapa indah ni. \HAHA/ Wassup today? rindu hang lhaa sayang #ini memang mengada. apesal sekarang setiap petang aku asyik tidur jeh? *cerita gebang dah mula.  


Aku rasa aku akan kembali ok tak lama lagi.
 Tak sabarnyaaaaa nak jadi 'Nurizzati' yang baru. 
Still fresh tawwwwww, terbaik dari ladang woi :) Walaupun taknak cakap BYE dekat 'Nurizzati' yang lama, aku terpaksa jugak. Nak tinggalkan semua kenangan, whoaaaaaaa rasa nak jerit jehh sekarang (!)
pejam celik,pejam celik dah nak sampai ke penghujung Disember weh :(
kelip kelip,dah masuk Form5 .
ya Allah,seriously takut . sumpah aku menyesal banyak main-2 macam monyet masa form 4 .
hey awak,sini ada gosip 'dijangkakan SPM2012 jatuh pada tarikh 5November2012'
fuuhh,apesal aku rasa macam nak riverse balik masuk Form1 eh ?* mengada*
Calon SPM2012 , NurIzzati Binti Mohd Yusoff :)
Biology - ni payah ,susah ! macam mana aku nak ingat semua fungsi-2 ? hampa tak belajar hampa kata senang -.-
mieosis,mitosis,osmosis?? hiyarrkk! apa kejadahnya ni
Chemistry:Alhamdulillah,setakat ni masih stabil :)
Dalam CINTA mesti ada chemistry :) HAHA
Physics : pergh, susah ! satu formula salah,semua soalan salah beb !
Addmath : takmau kata apa .kbye ZZZzzz.
BahasaMelayu: orang Melayu kan??
BahasaInggeris: muehehe,hari2 JustinBieber tolong ajarkan
Sejarah: benda alah -.- hafal hafal hafal !
Mathematics : ni waa suka :)
Agama Islam : Alhamdulillah:)
hokalloh,kata nak jadi Pilot ,tapi Physics hampeh .
takpa-2,ada lagi masa kan:)
berusaha ! berusaha! jangan putus asa!
seriously aku nak SPM tahun depan??
hoho ! InsyaAllah,aku tak jadi beruk makye dah dalam
kelas 5sc1 tahun depan .
Aku nak 9A plus !tolonglah . 
ni jelah masa untuk aku balas jasa ibu bapa aku balik .
aku ja satu-2nya harapan diorang .
dah tkdak anak lain 
;( sobs sobs ,emo sikit .

#GoodLuck,untuk siapa yang nak ambil SPM tahun depan 
k,bye Assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment