Dec 26, 2011

karokssss time :)



Kemarin kita hangout . Hangout yang terakhir . bajet lhaa kan . haha .
kita hang out dengan AnahKissmi, AmirulAsyraf,Syamel,AzmiHawk,AkmalZulkarnain:)
superb best bila depa join karoks dekat d apples .untung pi hari biasa sebab sejam Rm25 .okay,act aku belanja , sebab bosan kalau melepak dalam CP ja .yeahh, si AmirulAsyraf ni tiba-2 jadi pemalu bagai .Azmi pula yang melebih-2 kan.dan si AkmalZulkarnain boleh buat bagi wayar microphone putus.
sumpah gilaaa , hoho ><

btw,kenapa aku suka karaoke?hampa perasan dak kebelakangan ini hujan turun mencurah-curah?haa itu tak ada kena mengena pun dengan aku ok, itu kuasa tuhan, so jangan tuding jari kearah aku kerana lima empat jari akan menunding kembali kepada hampa.hoho. Kemarin memang malu sebab kenal jejaka2 tu dalam FB ja tapi biasalah mula-mula nak start mesti malu-malu dulu kan lepas tu , dunia pun dia tak ingat.Nak kata suara sedap, takdalah sedap sebab suara tak boleh di makankan, tapi kalau nak kata merdu takdalah merdu pasal tak pernah pulak ditawarkan menjadi artis syarikat rakaman, hurm mungkin aku kena masuk ke dalam audition bintang rtm ataupun akademi fantasia yang akan datang, amna tahu ada rezeki boleh meletup-letup kan.Penat pula nak mensignkan autograph kepada para peminat . okey fine, aku perasan ja.


Nak tanya sikit, kalau hampa berkaraoke kan selalu nyanyi lagi English ke Melayu?kalau aku campur-campur , kadang-kala melayu, kadang-kala English.ka .Salah satu petua dia jangan minum air sejuk kalau nak menyanyi nanti suara tak boleh maintain, main lari sana , lari sini. haha .Kalau lagu English aku paling suka Wish You Were Here,  memang terasa macam Avril Lavigne bila nyanyi lagu ni, .So kalau hampa nak release tension boleh pergi ke karaoke untuk release tension.Jangan pula nak release tension pergi minum arak, hisap rokok (dah naik harga dah skang), dan sewaktu dengannya.Tapi apa – apa pun jangan lupa solat 5 WAKTU yap, itulah yang sebaik-baiknya .  okay bye ! Assalamualaikum :)

1 comment: