Dec 18, 2011

17 DISEMBER :')

Assalamualaikum..

Semalam pergi Alor Star Mall sebab nak tengok Mission Impossible . Last-2 tiket Sold Out ,terpaksa lhaa tengok Twilight Breaking Dawn -.-nasib baik ada orang tu belanja . AmirulAsyraf, terimakasih awak :)
whoaa,first time jumpa dah belanja kita kan . belanja air,popcorn,tiket. okay,thanksss .
sumpah,aku jadi pemalu semacam. yelahh aku sorang perempuan lagi 3 orang lelaki .
nasib baik Pahmi ada, teman aku . tapi kannn ,seat aku dengan Asyraf selang dua oang(Pahmi & kawan Asyraf) . tahniah lhaa, last2 bersembang tak boleh .texting dengan AMirulAsyraf sambil tengok Twilight :) haha. hampa ada ? takdak kan?

Bosan gila cerita tu okay. Sorry, tapi bagi aku memang tah apa-2. 
Grrrr geram.. Mula2 KAHWIN, lepas tu HONEYMOON, lepastu MENGANDUNG cepat gila wth,
lepastu mengandung ANAK VAMPIRE,lepastu WOLF lawan-2 dengan VAMPIRE, lepastu BERSALIN, lepastu bella jadi VAMPIRE. Flow cerita sangat slow and part honeymoon tu rasa macam tak perlu nak buat lama2. Kalau nak buat lama2 baik tukar jadi "Twilight Vampire Honeymoon". Haha instead of breaking dawn. Frust gilaa kot. Baik la tengok Puss in Boot ka. Nasib baik ade Taylor Lautner, terubat sikit hati ni.

Sejam pertama bagi aku, adalah membosankan. Sebab apa? Sebab jalan cerita dia slow.Aku tengok Fahmi dekat sebelah dah macam orang sakit perut . muka bosaannn. kesian. Aku tak tau la jalan cerita dia ni memang slow ke hapa. Tapi bagi aku, memang slow. Pastu, selang 5 atau 10 minit, ada babak cium. Sket2 cium. Sket2 cium. 
Sejam yang kedua adalah lebih menarik daripada sejam pertama. Tu pun dengan kemunculan babak pertelingkahan Jacob Black dengan puak serigala jadian . Kiranya sejam yang kedua ni penyelamat movie ni la bagi aku. Kalau tak, mungkin aku dah sedap tidur dalam panggung tuh.
Hihi. Overall, bagi 1 setengah bintang. Hahahha XD

# Terimakasih sekali lagi kepada Fahmi sebab hang teman aku ,
AmirulAsyraf sebab awak belanjaa kitaa ,
Kawan Asyraf , terimakasih jugak lhaa :)

No comments:

Post a Comment