Dec 12, 2011

HOT tak ke mana sayang:)



Assalamualaikum :)
heyy , y'all , dah baca dah title kat atas tuhh ? err tak ? okay , tajuk harini berkaitan dgn hotsentap . kenapa aku tetiba nak cakap pasal hotsentap ? ehh . ni disebabkan aku tengok kat FACEBOOK , banyak sangat orang dok update status pasal hotsentap nihh , sama ada dengan cara yang baik or yang buruk , but mostly buruk lahh :P hehe , asyik kena kutuk jerr budakbudak yang pegang title hotsentap nihh  ..ada yang kata ,
 hot tak bawak mati , tapi aku kata , hot memang bawak mati , bawak ke neraka .. hehe :D
 and berbagaibagai lagi  status yang berkaitan dengan hotsentap nihh . 

yang aku tahu lahh kann , budakbudak hotsentap nihh , diorang jadi hot sebab ,
 cantek/handsome , popular , segala bagaii .. dah name pun hotsentap mestilahh popularr kan ? dan aku jugak tgk kalau budak hotsentap perempuan kebanyakkannyaa tidak bertudung , ada jugak yang bertudung ..yang tak hot nihh selalu kutuk budak hot , termasuk aku (mengaku jelahh ==")  haha , sedar aku tak hot :P  heee, penah sekali terbaca status budak hot nihh , dia tulis "i'm sexy and i know it "  ==" okayy .. err . dia memang seksi , itu aku tahu , tapi perlukahh bangga benda camtuhh ?  kalau dia bukan islam , okay aku tak kesah ,
 but .... okayy .. memang betullah ape aku kata kan ..
 kalau hot , hot bawak ke neraka , dah bangga benda camtuhhh kan kan ? 

sorry lahh , hee, terkutuk pulakk :P ngee , okay yang tak hot(termasuk aku ) , tak perlulahh nak kutuk budak yang hot , biarkan diorangg , karang kita sekali berdosa wehh :) nanti kan kan , kalau kita dok update status pasal budak hot , kutuk kutuk diorang , nanti orang kata kita jealous pulakk ,, so , better kita diam , lantak dioranglahh , nak hot ka,  apa ka , pergi mam lahh diorang :P hehehe  for yang hot pulak , plus yang sexy , kalau dah sexy , tak perlu mengsexykan lagi diri anda , sebab nanti kat akhirat nanti korang yang seksa :) sorrylahh kan , bukan nak kutuk , nasihat nihh , bukan untuk yang hot ja ,untuk aku , untuk yang batak hot , untuk semua perempuan .. mostly yang batak hot ,janganlahh sebelum nihh bertudung , disebabkan nak hot segala ,, sekarang tudung pun entah ke mana .. janganlahh macam tuhh , bertudungkan lagi cantek manis , ciptaan Allah tuh semua cantek cantek belaka , cume manusia ja yang tak tahu menilai , menghargai ciptaan Allah :)  takpayahlahh kejarkejar nak jadi hot , apalahh sangat yang korang dapat jadi hot ? 

ouhh , maybe sebab kalau hot , lelaki suka macam tuhh ? better kita cantek di mata Allah daripada cantek di mata manusia , tak gituu ? for yang bertudung kekalkanlah bertudung , korang dah cukup cantek bila bertudung , tak perlu sebabkan nak hot tudung di bukak :) dan pada yang memang hot , takpalahh , korang memang hot , untunglahh kan kan ?kalau hotsentap punn jangan sombong sudalahh ,disebabkan korang sombonglahh orang akan kutuk , so peramah lahh sikit ya :) tapi satu benda aku pelik sikit , hotsentap kan bukan perempuan jerr, lelaki pun sama , tapi yang selalu kena kutuk perempuan . awat na ? lelaki tak kena pulakk .. haishh unfair betull ,, 

kesiann yang perempuan kan kan ? wehh aku pun perempuan jugakk , tentulahh aku terasa kalau orang dok kutuk perempuan .. tapi tak buleh salahkan orang yang kutuk jugakk , sebab , kalau bukan salah or silap kita ,takkan orang tetiba nak kata ye dakk ? kecuali orang tuhh suka buad cerita, lain lahh :) tak kesah lahh hot ke tak , lawa ke tak , kaya ke tak , kat akhirat nanti semuanya sama ja, okayy ,  :)   

#mintak maaf la nah entry kali ni macam ustazah sikit .
bukan apa, tulis entry pukul 4.45 pm nih mata segar bugar ,idea mencurah-2 .
kami nak selitkan satu gambar skype pada pukul 3.29 pagi dengan Azlan :)

*AZLAN , awak saya nak puji yang awak memang handsome  .
jangan perasan pulak ya .
jealous dengan hidung cacak tu yang mahal .
dia selesema kesian . saya hanya bertudungkan selimut . HAHA*
bye,Assalamualaikum .


No comments:

Post a Comment