Jan 18, 2012

meLOVEyou :')

  1.                                    
      sumpah aku rindu time sekolah rendah dulu . best sangat :) takda kontroversi . eh,time sekolah rendah dulu aku suka kumpul pemadam. Pemadam yang aku kumpul bukan pemadam jenis mahal tu macam stabilo, faber castle dan sebagainya tapi pemadam murah je. Yang warna putih bentuk empatsegi lepastu ada gambar kartun. Setiap hari waktu rehat aku pergi koperasi beli pemadam, alahh 20 sen je. 
    Motif beli pemadam tu banyak banyak sebab nak main lawan pemadam. Tahu tak macam mana main lawan pemadam? Korang tahu kot, aku tak tahu macam mana nak describe main benda tu. Pemadam orang yang menang tu akan hempap pemadam orang yang kalah, faham? Hiperbola siot hempap hempap bagai .

    Budak zaman sekarang main lagi benda ni semua? Pergi sekolah bawak pistol, maksud aku pistol mainan yang guna bullet bentuk bulat yang warna warni tu. Sakit woo kalau kene boleh jadi bintat, aku pernah kena yang sepupu aku punya. haha.lepastu kan  aku suka buat benda ni waktu kecik-2.

    -Buka kipas meja, cakap depan kipas sebab dengar suara bertukar 
    -Naik kereta, tengok bulan & ingat bulan ikut kita
    -Naik basikal, boleh lepas tangan dari handle
    -Masa sekolah ada van milo datang, lepas ambil sekali menyamar menjadi orang lain.beratur ambil lagi
    -Lukis burung guna huruf M
    -Lukis matahari di penjuru atas kertas lukisan dan antara bukit
    -Tutup peti ais dengan perlahan, sebab nak tengok bila lampu peti ais padam
    -Kalau tidak siap kerja sekolah sengaja tinggalkan buku latihan di rumah
then sekolah rendah jugak ada cinta monyet , awww . best .. sebab time tu bila masuk kelas hari-2 kena perli dengan kawan2 . alah,mana ada perasaan time tu .so tak kisah sangat .cuba naik sekolah menengah then masuk kelas mesti kena perli macam2 dengan monyet-2 5sc1 ? omgeee ,gilaaaaa :}
and btw,tu bukan topik yang aku nak tulis  .Seriously, aku sedih dengan budak zaman sekarang. Apa pun tak boleh. Lepas dah break, buat entry maki tanda " Jantan tak gunaaa. Berani kau permainkan hati aku yang suci ni."  Lepas dua tiga hari, buat entry baru " Happynya! Aku dah dapat pakwe baru. Lagi hensem daripada jantan tak gunaa tu!" Lepastu buat lagi entry sedih, kecewa sebab kena tinggal pakwe. Macam tulah kitaran orang yang tak boleh hidup tanpa boyfriend di sisi. Gambar mesra + sweet dengan pakwe di sidebar setiap bulan bertukar wajah. Meluat. Orang yang senang dapat cinta, kelak dia susah nak dapat cinta yang sejati. Apa yang kita mahukan, cinta sejati, bukan cinta main-main sekadar suka-suka. Eh, tidak ye tidak. 

Hati manusia ni selalu berubah. Ya,hati ni Allah pegang, sebab tulah selalu berubah-ubah perasaan suka tu. Mula2 memanglah sayang, lama-lama tak sayang lagi dah. Kau percaya lah cakap aku. Masa aku sekolah rendah, aku pun adalah minat kat budak lelaki. Masa darjah 1, budak ni.  Begitulah akhirnya kisah cinta aku terkubur depan pintu pagar sekolah. Bila form 1, ada lah sedikit kisah aku .Dah tak mau dah cerita pasal lelaki. Poyo tak? Hihihi. Cinta sekolah menengah tak best ! aku lebih rela hadapi cinta sekolah rendah yang manis-2 gula tu . awwww.

# ehem ehem . bytheway, someone had stolen my heart :) he is my ONE LESS LONELY BOY . i love you BABY :) saya SAYANG awak , _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ <3 Wo Ai Ni , Aishiteru , Saranghaeyoo !! you always be MINE . awww . perasan :) hihi .okay baibai . This is for you dude :
                                          izshalovesyou:

ezruhlovesyou:

pink-andsoft:

My superman,
I can love you like no one can ❤
I can be your SuperMan. &lt;3
   I,I don't know what happened,
I mean, i really thought i had it,
Had it get away from me, 
Thought i locked it up; 
and hide away the key, 
I looked everywhere its missing,
Im like,How the hell its missing
And the only one who knows,
Is the one that i've been playing close,

And now i know he does.

So subliminal, Strong attraction,
So subliminal, Kept me laughing,
Didnt see the signal, So distracted,
Now im a victim of his crime and passion.
He stole my heart, 
He stole my heart,
like a theif in the night, 
He took my heart from me,

Faster than my eyes could see,
He stole my heart, (He took it yeah)
He stole my heart, 
like a theif in the night,
And he didn't have to go and take,
the love i woulda gave to him anyway,(Yeah)

(Yeah)He took it
He stole my heart away
I'll never be the same again.
Now it seems im falling,
Waist deep involved in,
some kind of love affair,
And apparently he cares,

And its all so clear,
Everday we got closer,
Slowly i lost composure,
And i didnt understand,
That the whole scheme of his plan,
Was to get my heart in hand.
like a theif in the night,
And he didn't have to go and take,
the love i woulda gave to him anyway,(Yeah)
Theres no reason to be alarmed,
Theres no need to put him away, 
Because in this case i havnt lost,
as much as i have gained,
He may have stole my heart, 
But he fills me up with love,
and forever i have changed,
i have changed because;

HE STOLEN MY HEART :)


No comments:

Post a Comment