Mar 21, 2012

Baby booo :)

                                        AMIRUL ASYRAF BINAZHAR
Awak. awak tau tak saya rindu awak? Tau tak? Tau tak? Buat-2 tau pleaseeeeee.Tetiap hari saya rindu awak . Budak gemuk yang comel, awak rindu saya tak?

 Awak. awak nak tau? Everyday saya baca sweet text-2 daripada awak. Everyday saya stalk fb & twitter awak. *sorry* Saya tengok gambar awak. awak tau tak since awak takdak kat sini, handphone saya sunyi je. Kalau dulu, awak selalu call saya, text saya. saya nak awak tau yang saya rindu awak sangat sangat sangat sangat. 

eh ,zaty selalu berdoa bahawa amirul lahh jodoh yang telah Yang Maha Esa tentukan untuk zaty ,zaty berdoa hubungan kita berpanjangan , zaty berdoa hubungan kita diberkati , zaty berdoa hubungan kita direstui , zaty berdoa supaya zaty boleh menjadi yang terbaik untuk amirul dan amirul yang terbaik untuk zaty .

* Bila kita telah berjumpa dengan seseorang yang kita sayang, janganlah kita nak cari lagi yang lebih baik daripada tu. Kita patut hargai orang yang berada di depan kita sebaik- baiknya. Jangan toleh ke belakang lagi kerana yang berlakutetap dah berlaku. Dan semoga yang berlalu tidak lagi berulang. 

Jika kita berselisih faham dengan orang yangkita sayang itu, kita boleh perbetulkan keadaan dan cuba teruskan perhubungan tersebut walaupun banyak perkara yang menggugat perhubungan tersebut.Dan ingatlah orang yang kita sayangitulah kita jumpa paling sempurna dan paling baik pada MULAnya walaupun nak ikutkan banyak lagi yang sempurna.

KECUALILAH jika perhubungan tersebut tak boleh diselamatkan lagi, maka barulah kita mulakan sekali lagi. Maka sayangilah orang yang berada di depan kita dengan tulus dan ikhlas."saya hargai awak sepenuh hati,sayang. Lausamahta ana uridu anhayat fi hayati almustakbal li antaabadan abada ♥ :')

p/s: kepada "awak", tak kira la berapa banyak kumbang lain yang lebih baik yang saya jumpasepanjang hidup saya .awak tetap yang terbaik ! i will love you until Jannah sayang :)

No comments:

Post a Comment