Apr 13, 2012

HAPPY BIRTHDAY !

Hari ni hari tua #DearFutureHusband aku. Ya awak. Tak perlu la nak mention tua tua awak, tua lagi saya.haha. Dah dah. Sekarang ni, saya nak cakap Happy Birthday Sang Maharaja Hati Nur Izzati. Semoga kita cepat habis spm so kita boleh cepat kahwen. *gatai betoi makcik ni* Ok tak. Wish lain. Semoga awak akan sentiasa diberkati Allah. Semoga awak jadi makin hensem dan sepet. *aummm* Semoga awak dapat result spm yang cemerlang. Semoga awak akan berjaya dalam hidup. Semoga awak dapat membalas jasa parents awak. Semoga kita akan sentiasa bersama sampai bila bila. Saya sayang awak. Awak tahu kan? Err lagi satu semoga perut awak kempesss sikit. Hihi. *larikkk*

Err. Awakkk. Saya nak celebrate birthday awak. Tapi kan tak tahu nak bagi menterkejutkan awak macam mana. esok kita jumpa dekat pizza hut okay. and saya ada something utk awak .  iloveyoutillJannah biy <3
saya harap saya orang pertama yang wish dekat awak. saya taknak ada perempuan lain yang jadi orang pertama ! *jealous* 


HAPPY BIRTHDAY AMIRULASYRAF BIN AZHAR <3

No comments:

Post a Comment